الثلاثاء، 11 يونيو 2013

مُذكرات مجهولة #1 .. نسيان

عزيزتي هالة ،،
أنا مبسوط فشخ .. برغم كُل الحاجات اللي بتحصل في حياتي بس أنا اللحظة دي مبسوط ..
أنا اللي مكنتش بقدر أنسى حاجة نجحت بعد فترة طويلة جداً في إنّي أعمل ريفريش لدماغي وأبدأ من أول وجديد تاني
أنا هفضل مُكتئب - لأن مفيش حاجة هتتغير - بس أنا بدأت أتأقلم مع حالة الإكتاب دي .. بقينا مُرتبطين ببعض
الإنبساط هنا علشان عديت فترة كانت صعبة في حياتي .. أنا كُنت عامل زي اللي ماشي في طريق وفجأة جت حاجة خليته يمشي بضهره .. مكنتش بعرف أنا ماشي فين ولا بعمل إيه إلا بعد ما أعدّي المرحلة الأولى ، وأي حد كان بيشوفني ماشي بضهري كان بينزل فيا ضرب
أنا يا هالة بقيت عامل زي نوارة نجم وهي بتقول " خلاص يا مصريين .. مفيش ظلم تاني .. مفيش ديجا فو تاني "

يُتبــع ،،

* ملحوظة : خالص الشُكر والعرفان لموظفي شركة كهرباء القاهرة الذين قاموا بقطع الكهرباء عن منزلي ثلاث ساعات إستطعت فيها القيام بهذه المُهمة

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق