الأحد، 7 يوليو 2013

6/7/2013

حُبّ
لأ إعجاب
لأ حُبّ
لا لا لا لأ
حُبّ
سكوت
كَتَم
غبي
هِزار
ضِحك فشخ
إنبساط
قال
:|

- كمّل يا بيه؟ وقفت ليه !
- معلش سامحني .. أصلي تعبت

إرتباط
- طب ماهو كويس أهو!
- انت غبي

كُره
حَبس
إكتئاب
رجعت
كويس؟
الحمدلله

- وكنت كويس؟
لأ طبعاً

ضحك تاني
إنبساط
سهرة
أوّل مرّة
بوسة
لأ كانت حضن
- معلش أصلي فاكر التفاصيل كويس
كان أحلى يوم
27/1/2013

- كمّل كمّل
مطرة
دعوة
تمشية في الشارع
أوّل صورة
ولبست في سِت
مش تحاسب يابني؟
معلش مشوفتش
ازاي يعني؟
أهو كده مقصدش !

- مُمكن نِرجع؟ يومين بس

أحلى صباح

- بس كده ؟!
- آه تمام
- طب يالا كمّل

مش فاكر خالص
إيه اللي حصل
ما انا كنت كويس
وزي العسل
وفجأة
كله اتقلب
ومتسألنيش
إيه السبب
خلاص أنا ماشي
مفيش سلام؟
ومقولتهاش
وفي كل مرّة
برجع تاني
زيَّك كِده
أقول مش راجع
وأرجع تاني
أغنية وسهرة
ومعاها فيلم
كنت مستني
هو ده حلم؟
بس يا خسارة
في إيه بس؟
الحلم خلص
وبقيت في كابوس
أصل أنا منحوس
كوابيس دايماً
ومبتخلصش
وعملت إيه؟
معرفش
حُب
مفيش
كُره
مفيش
حُب
برضو مفيش
الله !
إزاي؟
أصلها عادة
وكنت سعيد؟
نسيت السعادة
بتعمل ايه؟
أنا انتحرت
يخربيتك !
خُد من ده كتير
حبس
أنا ماشي
بس المرّة دي
مشيت بجدّ
وفضلت ماشي
بفكّر دايماً
إيه اللي حصل؟
ورجعت فجأة
واكتشفت
إني لسه وحيد
مش سعيد
بدأت أتعود
طب كويس
إيه ده؟
مالك كئيب ليه؟
أنا !
أنا كويس
أهوأنا زي الفل
بعد ما قطعوه
وسمعتها؟
آخر جملة؟ ممم لأ

- مُمكن تِسرّع شوية؟
- وقفنا فين؟
- احكي أيّ حاجة

مُذاكرة
إنبساط
كمان 5 شهوركده
مفيش حاجة
وأوّل مرة
مفيش حاجة
أنا مش موجود
طب فين الحضن؟
ووحشتني؟
فرحة
إكتئاب
إكتئاب
إكتئاب
إكتئاب
إكتئاب
إكتئاب
إكتئاب
إكتئاب
إكتئاب
فرحة بسيطة
إكتئاب
إكتئاب
إكتئاب
إكتئاب
خلاص كده بحّ؟
طب ندّي فرصة
مش أوّل مرة
والفرصة مجاتش
إكتئاب
إكتئاب
إكتئاب
.

هناك تعليقان (2):